Wedstrijd tussen Creators FC en Achilles 1894 op Sportpark Marsdijk in Assen voor goede doel

Asser Kiwanis Kinderfonds gaat winnen

Citaat uit Dagblad van het Noorden:

"Op Sportpark Marsdijk in Assen staat op maandagavond 12 februari een voetbalwedstrijd tussen Creators FC en een team van Achilles 1894 op het programma. De opbrengst van deze wedstrijd gaat naar het goede doel.

Met 600.000 volgers op TikTok, 227.000 subs op YouTube 134.000 volgers op Instagram behoort Creators FC tot één van de populairste kanalen van Nederland en België. In het elftal spelen de grootste YouTubers en influencers, onder leiding van Roy de Coach, die zelf 101.000 volgers heeft op TikTok. Het team van Achilles 1894 is voor dit evenement samengesteld uit spelers die in de jeugd met enkele spelers van Creators FC hebben gespeeld.

De volledige opbrengst van deze wedstrijd gaat naar het Asser Kiwanis Kinderfonds, dat een breed scala aan goede doelen steunt, gericht op het welzijn van kinderen, die het minder goed getroffen hebben in onze maatschappij, door omstandigheden of qua gezondheid."

Uit: Dagblad van het Noorden